Broadcast
Subscriptions
Log In
X
Twitcast
Google
Login with other ways
By logging in, you are indicating that you have read and agreed to our
Terms of Service.
Create New Account
Sign Up
Live
Premier Live
Ranking
Channel
Popular
KawaVo
Music
Ikebo
Girls
Guys
Game
Recent
Category
Ikebo
Soothing Vo.
Game
Other Games
...
Suggested
Debut
On Collabo
Premier Live
Studio Streaming
Twitcast Games
With live captions
Streamers on cam.
Guys atting
30
Girls atting
30
Waiting
2
IRL
1
Ikebo
Ikebo
25
Soothing Vo.
32
Energetic Vo.
1
Singing
14
Game
3
Sleep together
1
Kawabo
Kawabo
3
Soothing Vo.
30
Energetic Vo.
3
Princess
1
Singing
13
Sleep together
5
Girls
On Camera
1
College
3
Students
2
Con-Cafe
2
Radio
3
Singing
3
Music
Acoustic (Guys)
5
Acoustic (Girls)
7
Instrumental
5
Piano
1
Talk
5
Game
Other Games
100
App Games
21
With viewers
1
APEX
14
Splatoon 3
11
VALORANT
11
Characteristic voice
Anime impressions
2
Impressions
1
Mid Vo.
2
(Not) Ikebo
6
Deep Vo.
8
General
Auntie
17
Uncle
20
30s (female)
7
30s (male)
1
Guys
3
Ladies
4
LGBTQ
7
Moms and dads
5
Girls atting
18
Guys atting
12
Needy (female)
2
Needy (male)
6
Just Chatting
16
Life and cultures
Singing
11
Driving
10
Dialects (female)
2
Dialects (male)
1
V-kei
1
Pets
7
Drawing
5
Handmade
2
Cooking
3
Working
4
AMA
6
Card Games
1
News/Politics
6
Crypto
2
Boys/Girs Groups
1
Public Org.
1
English OK
2
無言離脱禁止だったりする
Comments (44)
見れば見るほど気味が悪いよ!!!!!wwwww
ぺけまる
2014/05/18 21:05
右上の重岡が気味の悪さを増長させているwwwそして、そっちが気になり過ぎて左上のふまたんに気がつかなかったwwwww
ぺけまる
2014/05/18 21:04
ごめんちょっと分かんないかなwwww
巡
2014/05/18 21:03
意味があったwwwww
ぺけまる
2014/05/18 21:03
なんでそんなネタ画像なの?(∩^o^)⊃━☆゚.*・。
巡
2014/05/18 21:02
こ ん ば ん は wwwww
ぺけまる
2014/05/18 21:01
@x_pekemaru_o
ぺけまるさんこんばんは~。!
巡
2014/05/18 21:01
CAS画の気味の悪さwww
ぺけまる
2014/05/18 21:01
@s_s_m_s0z こんばんはー!
ぺけまる
2014/05/18 21:00
おこられてやんのwww
ぺけまる
2014/05/18 20:59
マスクをしないのがもちぺけ流。たとえそれで似なくてもマスクをしないんだからネッ!www
ぺけまる
2014/05/18 20:59
一分ぐらい潜ってた奴は私です☜☜
巡
2014/05/18 20:59
やほー
巡
2014/05/18 20:58
整い過ぎやしょりたんwwwむりやwww
ぺけまる
2014/05/18 20:57
口 くちびる薄い人しか出来ないwww
ぺけまる
2014/05/18 20:57
構図で隠す方が雰囲気あるじゃん!
ぺけまる
2014/05/18 20:56
だって、目だけじゃん、そんなんみんなおんなじになっちゃうじゃん、隠すならマスクじゃないもので隠したい、ダサいから
ぺけまる
2014/05/18 20:56
顔真似でマスクするのやなんだもん、、、
ぺけまる
2014/05/18 20:55
マスクをした方がいいのかもしれないな。
ぺけまる
2014/05/18 20:54
くそぅ。・゜・(ノД`)・゜・。マスクもせずにがんばってるのに。・゜・(ノД`)・゜・。
ぺけまる
2014/05/18 20:53
1
2
3
ぺけまるさんこんばんは~。!