Broadcast
Subscriptions
Log In
X
Twitcast
Google
Login with other ways
By logging in, you are indicating that you have read and agreed to our
Terms of Service.
Create New Account
Sign Up
Live
Premier Live
Ranking
Channel
Popular
KawaVo
Music
Ikebo
Girls
Guys
Game
Recent
Category
Streamers on cam.
Girls atting
Ikebo
Ikebo
Ikebo
Soothing Vo.
...
Suggested
Debut
On Collabo
Studio Streaming
Twitcast Games
With live captions
Streamers on cam.
Guys atting
28
Girls atting
38
Special
1
Waiting
2
IRL
5
Ikebo
Ikebo
32
Soothing Vo.
31
Energetic Vo.
4
Singing
16
Game
1
Sleep together
4
Kawabo
Kawabo
6
Soothing Vo.
19
Energetic Vo.
3
Princess
1
Singing
15
Girls
On Camera
3
College
2
Con-Cafe
1
Radio
4
Singing
1
Music
Acoustic (Guys)
3
Acoustic (Girls)
6
Instrumental
6
Talk
2
Game
Other Games
100
App Games
11
APEX
13
VALORANT
12
Splatoon 3
7
Characteristic voice
Anime impressions
1
Mid Vo.
2
(Not) Ikebo
6
Deep Vo.
5
General
Auntie
18
Uncle
19
30s (female)
5
30s (male)
2
Guys
4
Ladies
11
LGBTQ
2
Moms and dads
6
Girls atting
19
Guys atting
15
Needy (female)
4
Needy (male)
1
Just Chatting
15
Life and cultures
Singing
4
Driving
9
Dialects (female)
2
Dialects (male)
3
V-kei
1
Pets
7
Drawing
9
Handmade
2
Cooking
3
Working
4
AMA
3
Card Games
1
News/Politics
8
Crypto
3
Public Org.
1
絵
Comments (24)
お疲れ様ー!!!!
やべ
2017/11/07 20:36
おつー
ユナやろう
2017/11/07 20:35
僕も絵は描くけど飴ちゃんみたいなデザインとか世界観とか描けないもの。
ユナやろう
2017/11/07 20:35
葛飴ちゃんの創作ほんと好きなのよ、四コマとかほんとに世界観も素敵
やべ
2017/11/07 20:34
飴ちゃんの描く絵好き。
ユナやろう
2017/11/07 20:34
次来るであろう三人実況も楽しみよね…!!
やべ
2017/11/07 20:33
こんばんは
ユナやろう
2017/11/07 20:33
ナポリ素敵よねほんと…FF15と愚痴サン終わったときも世界滅ぼそうとした
やべ
2017/11/07 20:32
毛根強いし1本1本太いから…
そうなんよ!!!私もPart2位までしか見てなかったからほんとに良かった…(´;ω;`)
やべ
2017/11/07 20:31
ほんとすぎにゃんのみなしご消された時死ぬかと思った
やべ
2017/11/07 20:31
大丈夫、私の家系代々毛根強いから()
やべ
2017/11/07 20:30
すぎにゃんーー!!!すこ…
やべ
2017/11/07 20:30
嬉しすぎたので禿げます
やべ
2017/11/07 20:29
!?
やべ
2017/11/07 20:29
はちさんいいよね
私はちさん上手く描けないのが悩み…
やべ
2017/11/07 20:29
葛飴ちゃんのはちさんほんっっとすき、すき(語彙力)
やべ
2017/11/07 20:27
私はもしかして無自覚Mだったのか…?
やべ
2017/11/07 20:27
なんでドン引きってリクしたのか分かってない(
やべ
2017/11/07 20:26
あえ、えええすき…!!!。゚(゚^ω^゚)゚。めっちゃ引いてる、すき
やべ
2017/11/07 20:26
まじで!!!?じゃあドン引き蘭たんおなしゃす…!()
やべ
2017/11/07 20:23
1
2
そうなんよ!!!私もPart2位までしか見てなかったからほんとに良かった…(´;ω;`)
私はちさん上手く描けないのが悩み…